Usługi księgowe
i kadrowo płacowe
- Możliwość współpracy z ekspertami i praktykami
- Wsparcie ekspertów różnych dziedzin, w tym biznesowe i fundraisingowe
(Fundacja EFR to nie tylko usługi księgowe, ale to również możliwość
korzystania z usług ekspertów różnych dziedzin. Dla klientów biura
księgowego pozostałe usługi biura w cenie do 10% niższej od ceny standardowej).
- Możliwość skorzystania z oferty IN HOME - w przypadku klientów
zatrudniających powyżej 25 osób i generujących dokumenty powyżej 200 szt./m-c
oferujemy prowadzenie księgowości w Państwa siedzibie.
- Brak sztywnej oferty - cena usługi uzależniona od faktycznej liczby pracy
(np. liczby dokumentów i pracowników).
- Wsparcie w zakresie rozliczenia różnego rodzaju dotacji - cena ustalana indywidualnie.
- Oszczędność czasu - istnieje możliwość scedowania na nas spraw formalnych,
poprzez wystawione przez Państwa pełnomocnictwo (będziemy Państwa reprezentować w US i ZUS).
- Precyzja i przejrzystość - na etapie negocjacji umowy zostaną jasno określone
warunki współpracy, dotyczące sposobu realizacji umowy, jak i ceny usługi.
- Zintegrowany System Obiegu Dokumentów który został wdrożony w biurze księgowym Fundacji EFR w 2024 r., przyniósł wiele korzyści dla klientów. Umożliwia szybką, bezpieczną i sprawną wymianę dokumentów online, dostęp do dokumentów przez 24h/dobę, co znacznie obniża czasochłonność i koszty związane z tradycyjną obsługą papierową. System obsługuje formaty takie jak PDF, dokumenty tekstowe, pliki kalkulacyjne, co ułatwiło pracę z różnymi typami dokumentacji, jednocześnie spełniając wymogi bezpieczeństwa i ochrony danych (RODO). Dzięki automatyzacji procesów klienci odczuwają zmniejszenie liczby błędów i usprawnienie komunikacji z biurem, co przełożyło się na większą efektywność i wygodę współpracy.
- Dostępność usług Fundacja EFR, dbając o równy dostęp do swoich usług, dostosowuje swoją stronę internetową oraz lokal do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Strona została zaktualizowana zgodnie ze standardem WCAG 2.1 AAA, co umożliwia wygodniejsze korzystanie osobom niedowidzącym. W biurze zostały wprowadzone udogodnienia, takie jak pętla indukcyjna i mikrofon Roger, które wspierają osoby niedosłyszące, a także plan tyflograficzny i oznaczenia w języku Braille’a dla osób z dysfunkcjami wzroku. Nasz usługi są zatem dostępne dla osób z niepełnosprawnością słuchową, wzrokową i ruchową.
Odsłuchaj
- Możliwość negocjacji umowy przed jej podpisaniem. Umowę przesyłamy po wstępnym zatwierdzeniu oferty.
- Dostarczenie dokumentów do biura w terminie do 7 dnia każdego miesiąca - możliwe warianty:
- przekazanie skanów dokumentów do 7 dnia każdego miesiąca i wysyłka oryginałów pocztą.
- przekazanie oryginałów dokumentów do 7 dnia każdego miesiąca osobiście przez Klienta.
- odbiór oryginałów dokumentów do 7 dnia każdego miesiąca osobiście przez przedstawiciela biura (w promieniu do 30 km od siedziby biura po uprzednim ustaleniu terminu i miejsca odbioru).
- Po zaksięgowaniu i dokonaniu wszelkich rozliczeń, tj. w ciągu 10 dni roboczych od dnia przekazania dokumentów, drogą mailową przesyłamy Państwu informację o wynikach firmy oraz zobowiązaniach wobec urzędów skarbowych.
- Dzięki otrzymanemu pełnomocnictwu, deklaracje podpisywane są przez nas kwalifikowanym podpisem elektronicznym i wysyłane przez Internet do Urzędu Skarbowego.
- Na koniec miesiąca ustalamy szczegóły dotyczące kadr i płac. Dzięki otrzymanym od Państwa informacjom opracowujemy dokumenty i deklaracje (podpisane przez nas kwalifikowanym podpisem elektronicznym i wysłane przez Internet do ZUS i US). Przesyłamy Państwu informację o zobowiązaniach wobec ZUS i US.
Odsłuchaj